28 Mars

Jeeej fredag!!
 
Underbart väder =) Kan de bli bättre.
 
I går så var det en lyckas dag i valbo, jag hittade massa fint =) Jacka, jeans, toppar, linnen, 2 blusar , smink, hudvård, pressent till Tindras kompis. Det som var synd att någon backa på mamma och pappas fina bil, men han var snäll och lämnade lapp med nummer.
 
I dag så ska jag fylla på  fransar, träffa min fina moica igen. =) Så Syster hämtar hem tjejerna från dagis. Så när jag kommer hem ska vi grilla hemma hos oss. per slutar kl 18 så vi får förbereda allt. Kul att umgså syster med familj. Blir vin också och kanske vi kan sitta på altanen?
 
Lördagen är inte så planerad, vilket är skönt =) inget att passa. Vi ska iallafall promenera, springa när Per kommer hem från jobbet.  Sen får vi se vad dagen bjuder på.
 
Söndag så är det dans för Tindra, jag och Novis går väl en sväng som vanligt, Sen ska tjejerna på badkalas, sen är det crossfit/spinning för mig.
 
 
Mamma och pappas fina bil
 

Lite fint som jag köpte i går =)
http://www.hm.com/se/product/26280?article=26280 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BELL PARKA PC, Black, small
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
BELL PARKA PC, Black, small
 
Ha en trevlig helg nu i solen =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0