24 Mars

Måndag!
 
har haft en sån bra helg =) mycket nöjd och tacksam.
 
Bjuder på bilder
 
Fredags bild, längtar till jobbdagens slut
 
 
Åkte till Elin för fika å lek =)
 
Lördag morgon kl 7 kom de och sjöng för mig fika och pressenter på sängen =) Fick elvisp, favvo godis, strumpor, kettelbell. Gick upp då så Per fick sova efter sitt natt skif.  Då förberde vi ganska mycket, så fick syrran ha barnen ett tag så jag kunde spela match =)

 
Efter stress med dusch och fixa sig så kom vi fram till Gävle och fira 1 åriingen

 
 
Väl hemma sen, blev det pizza, något glas vin och hade det bra =)
 
 
Söndag hade jag främmande hela dagen =) Tindra var på dans på förmiddagen så passa jag å novis på att handla och tog en promenad med katrin. Trevligt med sällskap. Hem gjorde¨tårta ivänta gäster. Jag fick så fina pressenter.  Blommor, en tuja, pengar, pressentkort här ska handlas =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0