20 Mars

Torsdag!
 
Men vilket snöoväder jag gick i morse till jobbet. Tur jag hade smink svervetter och maskara med mig =) Nu ska vädret bli bättre sägs de =P
 
Åh jag är som ett litet barn. Per och barnen har åkt i väg och köpt pressenter till mig å jag är sååå nyfiken altså.
 
I dag ungefär samma visa igen, hämta barn men sen ner till mamma och pappa, då ska jag ta en löptur och sola med mamma <3 Sedan ska vi handla och baka de sista hemma. Laga mat och lägga oss så det få blir fredag åh helg =)
 
Langtidsvarsel
Fredag21. Lørdag22. Søndag23. Mandag24. Tirsdag25. Onsdag26. Torsdag27. Fredag28. Lørdag29.
Delvis skyet Skyet Skyet Klarvær Klarvær Delvis skyet Klarvær Klarvær Klarvær
10° 12° 13°
0 mm 0 mm 0,3 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0