4 Juni

Onsdag!!!
det går frammåt bara morgon dagen kvar att jobba sen så är det ledigt =) gillas
 
Spelades som sagt match i går, blev väldigt trött på bilfärden och tyvärr hll den sig kvar under matchen. Jag var inte fokuserad  tyckte det var tråkigt, fick massa smällar låg mer än vad jag stod tyckte ja, halt, utspelad och blää kändes det för min del. Tyckre några kriga på bra och hade viljan och det var tur. Hoppas det känns bättre till nästa match.
 
Kikar på lite pressenter till Novelia som fyller år snart =) så sött till lekstugan som hon vill ha
 
Idag så ska jag försöka hnna med lite hemma =) Fotbollsträning till kvällen. 
 
Mina nya air max super sköna =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0