26 Juni

Torsdag!
 
Måste nog vara den segaste veckan hitils, gud bara torsdag. Men en bra torsdag mina älskade barn kommer hem från stugan =) Per blir ledig och vi har hela helgen tillsammans <3
 
Vet ej vad vi ska hitta på i eftermiddag men något skojjigt blir de.
 
Igår var det verkligen en motionerande dag, började med att gå till jobbet 4 km har den räknat ut. Gick hem 4 km. åt lite mellis. Gick med syster 7 km. Åt kvällsmat och cyklade ner till träningen 5 km och 5 km hem. träingen 1,5 timme men var rätt lung träning, men ändå mycket spring. =) total sträcka utöver fotbollsträningen  2,5 mil. Körde lite mag övningar hemma. Jag somnade som en stock. hade köpt hem lite godis som jag tänkte unna mig men jag var för trött. då har jag det i helgen istället. =)
 
Mina hjärtegull
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0