23 Juni

Åh vilken härlig helg =) <3
Vi har nu mer en 4 åring som är så nöjd så. Vi har haft en fantastisk midsommar.
 
Midsommarafton. Började morgonen med frukost hemma lite hastigt innan vi begav oss ner till muntebo för att fira midsommar med mamma och pappa. mina syskon och barn och mormor Gun var där med. Fullt hus. Plockade blommor, gjorde kransar, fixade midsommarstången, åt god lunch, tipspromenad, fika, grillat och den årliga fotbolls matchen =)  Vi hade super roligt.

Hade bara ett kort från midsommardagen, här står alla grabbar och grillar medans vi brudar stod inne och grejja. varför alltid så? =) Roligt hade vi tills 02 då vart vi trötta. Lekar mest hela kvällen. Det var uppskattat och roligt.  Haha synd att jag inte fick mer kort för gud så vi skratta. Tänk synen när jag skulle hämta en penna och kommer in i rummet så står alla 3 lagen med byxrna nerdragna för att fuska när tråden skulle igenom kläderna. haha. dog lite. Guran kom fram på midnatten vi sjöng så hela robertsholm gunga =)
 

Men min prinsessa fyllde 4 år i går =) älskade unge. Så nöjd med alla fina pressenter. och monster hight tårtan =) rekomenderar veronica på golfresturangen =) jag gjorde Jordgubbs tårtan längre ned med kondenserad mjölk mums..
 
 

I dag måndag så är allt som vanligt i gen nästa, förutom att barnen följde med mormor upp till stugan =) de kommer hem på torsdag igem. <3 gud saknar de redan =) Lämna de i morse hos mamma och de var super taggade. Morfar ska jobba så åker han upp dit till dem i morgon. jag har träning i kväll så ska jag in till sandviken en sväng innan =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0