16 Juni

Måndag!!
Midsommar veckan är här =) så underbart. Jag älskar midsommar, man träffas och umgås och gör roliga saker. Jag håller på och planera lekar till midsommardagen hemma ho oss =). Midsommarafton är vi alltid i muntebo, så mysigt med ett schemna från 10 på morgon tills sent på kvällen tills man inte orkar nå mer =) eller när barnen vill göar kväller. God tårtor, mat och dansa runt midsommarstången och hade bra.
 
Som sagt måndag, tjejerna har fotbollsträning och jag har det även med efter dem. Lite körigt på måndagar men vi fixar de. =)
 
I går kväll tog vi tag i allt hemma som vi låg efter med efter att inte vart hemma typ på hela helgen. Städa, hänga tvätt, plocka undan tvätt, plocka ur/i diskmaskin med mera klippa gräs fick Per ta tag i. Tur vi åt pizza till middag så vi orka med. trött som bara den alla i familjen, somnade tidigt.
 
Fredags startade fotbollsskolan
 

Jag var ledare i 8-9 års gruppen men några till från laget, i andra gruppen 5-6 åringar var det fler från laget som var ledare, så hade vi någr apå sidan av och några i cafeterian. Vi lyckades bra och många var nöjda och glada som också gav beröm =) kul det var en bra helg, vi hade tur med vädret, inge regn. I går var det varmt men då hade vi tur att brandbilen kom och vattnade alla barnen (som vela bli) vattnad =) Glass, diplom och godiebag fick de med sig. Jag själv måste säga att det var svårt vissa stunder att vara alla till hands, få med alla att vara med, trösta och samtidigt hitta på lockande aktiviteter, barnen var super duktiga och vi såg en utveckling i helgen =)
 

Novelia som inte har vart med att spela var med Per, de var hemma hos Pers bror och gjorde mycket på huset så hon har haft trevligt =) Hon var med mormor en stund också =) Hon har hafr de bra hon med. Tindras egna ord från helgen. mamma jag kan leka svarte man och jag skuter bollen jätte hårt =) Jag gör också mål.. Bra ord. =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0