10 Juni

Tisdag!
 
En tanke
är väl ingen rolig tisdag i mitt tyckte då jag vakna i natt av en ångest som flög över mig, blev nervös samtidigt ledsen. var väl en dröm i samband med det. Nu funderar väl ni men vad är det? Det är mycket fotboll i mitt huvud. Först mina egna träningar och matcher, funderingar där, vad gör man fel vad gör man rätt? varför, hur osv. Är inte så taggad till match i kväll. men de kan ändras för jag älskar verkligen att spela fotboll det är så roligt. Sen andra tanken, men är det värt de? borta mycke från familjen får jag ut något av de? All barnvakt man fixar och pysslar ihop de när Per jobbar. mycket funderingar nu. Samtidgt är jag inte borta mycket då vi har sena träningar och barnen sover så sött. men just de där att umgås med min andra hälft att titta på tv bara en sak. Familjen är bäst <3 Även fotbollsskolan har varit krävande för mitt psyke. men snart är vi i hamn på onsdag ska vi lösa allt. =) nog om detta
 
Dagis avslutning i går mys pys. fixade kransar åt tjejerna så cykla vi bort till dagis med fullproppad picknick korg =) där lekte de emd alla barnen och dansa runt midsommarstång.
 
 
som sagt till kvällen blir det match hemma, barnen ska sova hos mormor å morfar. =) Innan dess ska vi ta ett dopp i de blå och svalka av oss. käka pankaka =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0