5 December

Söndag!!
 
jag och Tindra har precis gått runt hammar dammen, hon var så rolig å skämta stora tjejen som snart blir 5 år. :) Novelia å Per var hemma å la pussel. Mer i dag blir det lugnt å skönt hemma. Kolla på finalen Sverige- Finland i JVM duktiga dom är :)
 
i går jag i Ockelbo hela dagen lång, bilma fotbolls cup. Det var nervöst för min del och för speedat den sista matchen. Började med att SOVA över som aldrig har hänt förut :/ min klocka ringde inte. Halv 8 ringde pille å fråga vart jag var? Trodde han skämta men jag var ute på 5 min. Allt var packat å klart. Hela dagen kändes fel. Vi förlora våra matcher tre stycken. Ej mycket mål men vi kunde ju ha fått in några vi också så hade vi säkert spelat ovgjort första matchen å andra. Meen ladda om till tidningscupen 17-18 jan. Då jävlar. Har träning i morgon längtar dit :)
 
ledig i morgon, vart hemma länge nu och på tisdag börjar allvaret igen och rutinera. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0