7 Februari

Freeeedag =)
 
Som jag längtat, snart lunch, ska gå in på systemet och försöka hitta nå gott vin till kvällen =) Då kommer Carro, Moa, Jennie med barn. jag ska bjuda på nå kyckling tänkte jag med ungsrostade grönsaker och potatis. Skicka Per och barnen till affären nu så allt är klart när jag kommer hem. Ibland har man pli.
 
Lördag, tror vi besöker badhallen på förmiddagen =) men önskemål från barnen. Mot eftermiddag/kvällen  ska jag jobba på idrottsgalan med laget. vi ska severa och plocka bort tallrikar. =) pengar till laget.
 
Söndag äre fullspäckat , besök av valbo eller nått, iväg på dop, sedan crossfit på aerostep =)
 
trevlig helg alla
 
Bild från onsdags i backen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0