4 februari

Tisdag!
 
Måste börja med att klaga av mig =P, i går på träningen så hade vi fys pass och gjorde en övning där man sprang runt en fyrkand med sidihopp å backningar, jag drog på en sån vurpa å landa på höger skinkan =( idag kan jag inte gå riktigt fy fan vad ont de gjorde. Jag tappa andan och kunde knappt röra mig när de hända och försökte resa mig upp. Lyckades efter ett tag å började jogga i gång och släppte rätt bra. Men när jag kom hem kom en smärta från h-vetet. Svim färdig nästan. Somade sent och i morse när jag klev upp så gjorde det fortfarande ont.
Värre nu på jobbet då jag har sittande jobb så jag får sitta på ena sidan eller stå upp så mkt jag kan. men va fan alltså. ett fjuttigt blåmärke men invärtes gör de ont sätesmuskeln. 58 kg rakt ner i golvet så jajamen,
 
I dag efter jobbet så är det bara per hemma, mina tjejer är och leker hos filippa å gissa vad glad de blev i morse när jag berätta att de skulle få leka där =) Tindra vill ha ett litet eget kalas med filippa i helgen så får se om hon har tid att komma =) go fior.
 
I morgon är jag ledig =))) skönt en onsdag. dagis är stängt. Vi ska vara uppe på hoforsbacken och åka bob med de andra dagis barnen. Mysigt, grilla korv och åka massa hoppas min onda skinka går över. Ska prova ut på en joggingtur få se.
 
trötta tjejer fredags kväll
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0