19 Februari

Grattis alla Gabriella!! =) I dag har jag och mina tjejer namnsdag,
 
Jag fick en surfplatta på jobbet i dag =) perfekt present.  Barnen ringde och sa grattis och jag sa grattis tillbaka men de förstod inte dom fråga om du fyllde år haha . Förut när jag bodde hemma så bakade mamma en dajmtårta åt mig på namnsdagen efter önskemål från mig =) Dåligt med det nu namnsdag är inget att fira.
 
Onsdag i dag men jag har torsdag i mitt huvud, drygt. Planer för dagen är väl att jobba på som bara den och får hämtning på jobbet, Tindra och Novelia ska leka med Filippa sen. Jag ska dona med tvätt och sånt kul. Träning till kvällen.
 
I går åkte vi skridskor på Robertsholms plan (gick sådär) =) vi hade roligt iallafall.
 
 
Surfplattan =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0