18 Februari

Tisdag och sooola skiner =)
mer energi till folket, perfekt, längatr ut till min promenad på lunchen =)
 
I dag går jag hem vid 14, Tindra ska få sin 5 års spruta, jag som är mest spruträdd tror ja, men de kommer gå bra hon vet att hon ska få spruta och hennes kompisar har också fått den. Möter dom på bvc sen Per är ju ledig så han åker ner. Få se vad vi hittar på mer i dag, barnen kanske ska åka lite skridskor, ev lek med Filippa.
 
Jag har för övrigt två fina brännsår på knäna efter gårdagens träning då jag tog ut mig så hårt så mina ben inte höll mig uppe på slutet. Så härligt i morse när jag vakna då hade ju det börja bli skorpa så gick jag ner för trappen så fläktes de upp och börja rinna vätska =/ blää. Nu på jobbet så fastnar byxorna i såret hela tiden jag måste köpa mig nå plåster med salva på.
 
Efter söker dessa zip jeans. är ju slut över allt, någon som vill sälja till mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0