9 December

Tisdag!!
 
Solen skiner, det är runt nån minus grad men ingen snö.
 
I dag så är planerna så att efter jobb så ska vi åka och köpa pressent till pappa Per. <3
Till kvällen när barnen somnat ska jag ut på ett långt löppass tänkte jag.
 
I går så var det lucia firande på barnens dagis, jag hann bara hem så fick vi börja med att byta om till lucia kläder. Mormor och morfar kom och kikade också. De är så duktiga <3 Lagade mat och sedan var det Fotbollsträning.
 
 
En tråkig sak är att mamma och pappas hund Lady fick komma till himlen i går, hon var 8 år gamal och tyvärr är det så med större hundar att de inte lever så länge. Hon var dålig nu på slutet. Älskade fina Lady. Per fick berätta för dem i morse nu när han är ledig. De tog de bra, Novelia blev lite ledsen men sa sedan att nu är hon i himlen med morfar Sune =) Kommer säkert fler frågor när jag kommer hem.
 
Kärleksfulla Lady
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0