19 December

Fredag!!!
men den älskade dagen är här =)
Vi har haft julklappsbyte och massa fika tidigare i dag. Jag fick en jätte söt tomte, den kommer verkligen passa in hemma. Jobb fram till 13:45 som vanligt på fredagar. Vi tänkte bada men vi är lite snoriga jag å barnen så vi tänkte vara ute i dag. Ska hämta in lite mer granris och poa hemma. Laga god fredagsmat och ha fredagsmys.
Lungt å skönt med andra ord.
 
Helgen är planerad så, Jag å Per ska i väg och äta julbord i morgon i Falun =) Barnen får vara med mormor å morfar medans. Det ska fyllas på med fransar, slå in lite paket, ta in granen eventuellt.
 
Inte långt kvar till Jul nu.
ledigheten börjar snart <3
2 veckor och 3 dagar ledigt.
 
Tomten jag fick
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0