22 Augusti

Freeeedag =)
men yes fredags känslan är på topp. Vakna pigg och glad i morse lika så mina barn =) De har sovit 12 timmar då de somnade tidigt i går efter middagen. När Per kom hem från sitt natt skift i morse så satt Tindra i soffan redan å kika på barnpogram, han kommer jui hem 06 på fredags månar.
 
Jo i går så åt vi middag allihopa och barnen var så trött så jag tror dom låg ner innan halv 6 och somnade tvärt. jag åkte ungefär då till samlingen i gästrike/hammarby för match. Tog egen bil för att hinna hem till Per skulle ut å jobba. Hann precis =) Vi vann matchen med 6-1. det var väldigt mycket svårspelat, högt gräs mycket blött på planen, bollen var som en tvål. Det blev svårt att ta emot bollen och passa. Jag vet inte hur många ribb och stolpskott jag fick å bollen stanna mitt på målinjen, sumpa många chanser åååå trött jag blev har gud något emot mig eller? =P haha.. men vi vann å det var de viktigaste tur man kunde passa fram till mål iallafall.
 
I dag är jag glad för jag ska göra fransförlägning =) hitta en tjej som gör på mig så jag har fina fransar till i morgon på birka =) Elin Heider heter hon, är förväntansfull å se hur resultatet blir.
Sedan blir det ett besök hos fröken persson, se hur hon bor nu när hon flyttat hem till torsåker =)
Kvällen kommer avslutas med pizza lät de som å massa mys  med familjen.
 
I morgon går bussen 10:40 så vi lär väl upp i skaplig tid för att hinna med allt =) lämna barnen hos sin moster å kusiner, de ska sova där <3 de längtar som bara den. Söndagen när vi är på väg hem så ska de vara hos mormor å morfar, kommer vi hem i bra tid så hämtar vi barnen men blir de sent så får de sova där =) de är ju ledig på måndagen så..
 
Längar tills i morgon nu =) Shopping, god mat, dansa å ha kul, bada, sola..umgås med bästa grannarna, vänner å bekanta =) tror vi blir 12 stycken.
 
Birka paradise
 
File:Birka Paradise 20-02-07.jpg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0