15 Augusti

Fredag!! jeeejjj
 
Natten var av de sämsta laget, började vid 02 tiden, jag fick kramp i magen å hade jätte ont, fick springa ner på toa men var inte lös. Om ni inte vill veta så luta läs =) Gick å la mig igen så kom de attacker med kramp till och från somnade gott efter 5 tiden å blev så trött sen när klockan ringde.. Jag bestämmde mig för dagis och jobb. Är på jobbet och det känns bra, lite ont i magen har jag.. Nog om de prata med Elin hon hade spytt och haft ont i magen  går. Inget i dag och fått behållt frukosten... Vi åt ju på church street i går och antar att det var där i från. Jessica som var med åt annan rätt och hon var inte dålig.. Så jag ringde  till church street till någon vresig tjej som sa att de inte kunde vara där i från för de säljer den rätten vi åt mest och ingen annan hade ringt. Men jag kanske var den första som ringde? kyckligen är färdig grillad innan vi värmer upp den säger hon. men de kanske var någon sås? ja om du vill så kan vi ta hit anticimex för att kolla upp våran mat. ja gör de säger jag för jag vela bara ringa och tala om. Vi hade inte ätit något annat ihop än den rätten heller så de måste vara den rätten. Hon var lite nonchaland och snickrade i bakrunden men jag var bara snäll å ringde å berätta.
 
Jag mår bra i dag å elin med =)
 
gott var det iallafall och jag tänker forstätta äta det =)
 
 
I dag så har vi inget planerat sååå skönt =) När Per slutar jobbet så blir det att besöka affären å handla det som ska med upp till stugan i morgon.. dags för kräftskiva. =) fast räkskiva för mig. Ost, kex, grilla, vin, paj ¨massa annat gott. åker hem igen på söndag då Per ska ut och jobba eftermiddag och jag får hem våran frisör Diana som ska fixa oss =) Bra helg med andra ord.
 
Pappas flicka
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0