7 April

Måndag!
 
Så typiskt att helgena går så snabbt, hinner knappt blinka så är det måndag igen.
 
Regnig dag, hitta inget paraply i morse så jag tiggde skjuss av Lena i morse =) Blir helt fel när jag inte får gå på morgonen, blir så trött. Kanske var lika bra att åka bil är ju inte så pigg i dag, snorig som bara den. Men ska se om det går att träna i kväll=)
 
 
Ska berätta lite om matchen i går, Spelade som ytterfält/innermitt, blev ändå att jag var ute mycket på kanten och kom i från mitten. Jag tyckte det är svårt att vara på högern och driva in mot mål, lättare från vänster håll tycker jag på nå vis. Vilket som så blev det 5-3 till huge, Vi kunde fått in fler bollar. Vi var en hel del som var förskylda och då försvinner orken. jag var helt slut på slutet.
 
Helgen i Bilder
 
Fredagen så bjöd vi upp Therese med familj på grillat och fredags mys, även fast de var hocket på tv. Barnen satt uppe och kika film å hade fredagsmys. Och Emil fick lite efterätt av Towe hi hi
Lördagen började vi med promenad ner till bruket för lite handling och barnen fick lördagsgodis =)
 
Fortsatte sedan i badhuset
 
 
Efter bad så donades det hem,ma, hae hängt ut påslakan som torkade i solen och bäddade rent. tvätta och plocka. Myste ner oss i soffan och somnade tidigt =)
 
Söndag
 
Kunde inte sova så länge då frukost skulle intas före Tindras dans och min samling till matchen. Först fick de lämna av mig, sen lämna de av Tindra. Sen kom de och kika på min match. Hem åt lunch sen gick vi på bio Tingeling och Pirat feen. Den var bra. Kvällen avslutades med tacos =)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0