24 april

Hejsan torsdag!
 
Snabbt de går när man var ledig i måndags =) inte klagar jag inte.
Barnen, Per och pappa är uppe i stugan och sätter list och sätter in en ny toa stol. Tjejerna verkligen älskar att vara där =) 
Sen ska Per ut och jobba eftermiddag så ska tjejerna vara med mormor tills jag slutar. Har en hel del att göra hemma i dag,, en stoor hög med jord ska jag köra bort. tvätt som vanligt och plock. Lovat Tindra att vi ska gå runt hammardammennu, då kan båda cykla och jag springa och hålla i Novelia i handdaget Vi ska tydligen grilla också =)
 
Beställde dessa i går =) bytte bara ut färgen mot de jag har =) från gina och har aldrig ägt nå bekvämare tights.
 
 
Barnen får lite nytt med nu när det blir vår  och sommar =) Från lager 157
 
Bästa av allt i dag är att nackspärren är borta =) weeej så glad. jag fick massage i går kväll så tror det var det som gjorde de. På träningen i går så blev jag yr och illamående och fick super ont i nacken, efter dusch å massage var jag som ny =) tumme upp
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0