23 April

Onsdag!
 
Fina vädret håller i sig =) Ska snart ut på en promenad.
 
Har fortfarande ont i (nacken) känndes bättre från och med i går kväll efter jag sprungit, blev 7 km ungefär kändes helt ok men blev bra trött. Då när jag kom hem kunde jag vrida huvudet åt alla håll och kanter =) Lite stel i dag men värms väl upp under dagen.
 
i går började jag gräva i mitt land på baksidan och fick syn på två koppar ormar jätte småå, ofarliga jag vet men tycker de är äckliga. Tjejerna var inponerad av de små. Jag kommer ha lite grönsaker där och nån blomma =)
 
Tjejerna älskar verkligen att vara ute å leka =) å med alla kompisar de har runt här, springer mellan gårdarna. =) i dag kommer Malin med sina busar och leker =) kvällen avslutas med fotbolls träning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0