22 April

Tisdag!!
 
kort vecka, kan behöves efter en härlig ledighet =)
Meen i dag har jag typ nackspärr fast på sidan av halsen eller höger om nacken eller hur jag ska förklara, måste sovit konstigt då det kom i morse, hade en blöt flätai på sidan denna sida så det var det som påverka det. vet inte hur jag ska göra, kan inte böja ner huvudet typ ha ner hakan mot bröstet det är låst. Ska man ringa kiropraktor?
Nog om de, barnen är på dagis och leke ri fin vädret <3
 
helgen i bilder
 
Mina påskkärringar =) Här var vi på väg ner från stugan till Falun för att handla på byggmax åt pappa och så gick vi på stan handla lite nya kläder åt tjejerna =) Per skulle ha skor. Alla tyckte dom var så söta =)
 
 
Fredag så fick alla barnen gå påskäggjakt =)  Vilken lycka när barnen hitta dem och öppna dem, Tindra fick en Baseballjacka, bubblor, godis, kinderägg, tandborste, hårspännen och gummisnoddar. Novis fick en leopard topp, en topp och en pyamas, godis, bubblor och tandborste spännen, snoddar. Hon fick mer kläder i sitt ägg för Tindra valde  mer kläder i torsdags när vi handlade.
 
 
Lördag, var det dags för påskmat =) götti gött, Bror, maria och Bianca sov också där mellan fredag till lördag och snacka om att vi hade sängar eller madrasser på alla ytor =) mysigt när alla kan vara där. Novis tog upp sin andra cykel och träna på att cykla utam stödhjul, hon fick hjälp av alla kusinerna =) Badtunnan kom på plats och innetak på altanen fin fint =) mammas goda mat och min härliga familj <3 kärlek
Mamma, pappa, syster, johan, Julia, jacob, Jonna,Lillsyster, amandah, Bror, maria, Bianca och vi 4
 

Vilket väder vi har =) såå skönt å solbränd i fejjset =P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0