14 April

 
Måndag!
 
Vaknade med ett leende på läpparna, skönt att vara utvilad och glad =) solen sken genom en liten glipa på mörkläggningsgardinen, måndag morgon jobbar bara till onsdag så åker vi till stugan sen =) weeej ska bli så skönt att komma bort och umgås med min härlga famil =) Mamma, pappa, syster med familj, bror med familj och lillasyster och amandah.  <3
 
Helgen i bilder =)
 
Fredagen började vi med tävling upp till haif stugan 7,3 km, här rä vi lag blå vi vann löpnigen upp dig, men jag och karro kom i mål på 32 min det var så skönt efteråt. Fortsatte sedan igen med en till tävling , stapla ved högst, orange vann då. Dusch och grillning sen och lite lekar. Innan jag åkte hem, några sov kvar de flesta åkte hem.
 
 
Mitt upp i allt kom Elin, Marcus lilla son =) Thildas lillebror. Grattis igen <3
 
 
 
Fler lekar och tävlingar under hela lördagen =) orientering jippi, var så nervös på morgonen när jag åkte hem i från haha. karta, kompass och bara springa iväg. Vi hade gjort upp en liten plan i mitt lag att vi lät några gå upp till vindkraftverket där en sttion skulle vara och jag och karro skulle ta nummer 1 som vi var lite osäker på, när vi hade sprungit 2-3 km så kom vi på att nä det stämmer inte, det är helt fel =/ Vände och tog rätt väg. vi kom 2:a på orienteringen på grund av det. aja Massa kilometer blev de ihop räknad fre, lördag och söndag undra vad det kan ha blivit =) Matchen i går vann vi 4-3 vi sklle ha gjort fler mål, många inkl mig var lite mör, trött i kroppen.
Altså lekarna som sassi, smulan och Ida gjorde fi fan vad kul, de ska jag sno med mig till midsommar =)
 

´Barnen har varit med, syster, mormor och morfar ihelgen så jag har kunna vart med på lägret så gott jag kunde =) Per jobba em så det pysslades ihop.
 
I går Söndag besökte vi Tommy, stephanie och barnen så de fick leka lite med sina kusiner =) Anton o Justin. Per hjälper dem att klä om huset.
 

Vidare, Tindra skulle på dans, jag och Novis gick en lättare promenad och hon fick leka i en lekpark. Vidare hem, jag käka, de skulle få mat hos mamma och pappa då de fick vara där när jag skulle spela match =) De kom och hejjä på mig och fick se sin mamma göra mål =) 100 kr fick jag av mamma då hon sa du får 100 kr per mål du gör =) haha.
 
I dag ska det hämtas påskris och fixa med fjädrar (barnens önskning)
Avslutar kvällen med fotbollsträning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0