3 September

Nu är det tråkiga Tisdag, ingen match i kväll heller som brukar vara höjdpunkten på denna dag, den ska spelas på söndag =P hemma mot Ockelbo/åbyggebo bara vinst som gäller alltså.
 
I dag som sagt ska vi fortsätta med vårat projekt på basidan som jag och barnen starta igår efter skogsvandringen då vi plockade blåbär =) vi sätter hallonhäckar med fina stenar runt. Sen har jag ideer om att måla några lådor (pallkragar) som ska fint grus runt å även fina stenar där har en bild i huvudet.. =)
 
I dag mina vänner har jag träningsvärk i måna lår fy fan säger jag bara för grodhopp =P bra träning i går jag är mycket nöjd, hoppas på bra träning i morgon också.
 
 
Barnen har haft besök av sina kusiner på förmiddagen, snart ska dom på dagis så har jag hämtning sen =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0