23 September

Hej Måndag!
 
Var verkligen super trött i morse somnade om så skönt när Per gick upp till jobbet 05:00 i morse och vissta att min klocka ringer inte förns 7 somna om så skönt men då blev jag så trött istället när det var min tur att gå upp. Tindra och Novelia sov också i våran säng de kom väl in vid 04 i morse typ och tror Tindra avr trött när min klocka ringde hon bara klev upp sprang ut i hallen och ropa godmorgon mamma =) haha ja godmorgon sa jag från vårat rum här är jag. aha trodde du var nera jag mamma, men du låg ju brevid mig sa jag =) oj då jag var nog virrig.
 
Helgen gick ju fort som vanligt trots en ledig fredag, men helgen har vart hektiskt massa med aktiviteter =) gillar det.
 
Torsdagen gjorde vi Valbo hela dagen/kvällen. Beslöt mig för en vit fin top från bikbok till dopet =) barnen fick också massa fint och alla pressenter hitta vi.
 
 
 
Fredag, började med en löptur som gick jätte bra vet dock inte hur många km det blev närmare 1 mil =)
Sen åkte vi och handlade för allt som behövdes i helgen. Åkte sedan till Torsåker för att hälsa på lilla Towe, barnens nya kusin och pers syster dotter =)
 

Fredagen fortsatte vi sedan med kalas hos Justin som blev 1 år, tyvärr hann jag inte med nå kort på busungen =) go fika sen lämnade vi kvar tjejerna där som följde med farmor och farfar hem och sov kvar där.
 

Här väntar jag på Per som Bara sla duscha och fixa sig, för vi skulle ut på church street och käka =)
 

God mat som vanligt
 

Lördagen sov vi ut försökte iallafall =) böjade med en promenad och jag fick med mig Per det var ju så trevligt =) sen hämta vi bara barnen och åkte på dop
 

Novelia då jag måste ju bara berätta =) Hon är ju så rolig hon tar ju efter vad man säger hela tiden och hör hon något roligt så upprepar hon det. Prästen sa detta är en fest för Bianca i dag.. FEST hahahah han sa fest mamma hon skratta och slog sig på knäna =) älskade skrutt..
 
Söndagen började med en löptur sen dusch å fix så åkte vi ner till affären och sen åkte vi till lekparken vid värna och lekte några timmar
 
 
Sen baka vi bullar =) fyllning smör, socker, kanel, vaniljsocker, sirap, riven fazer choklad, mandelmassa. gött som bara den
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0