7 Oktober

Måndag!!
 
Sitter och snorar, det slog till igår kväll =( tumme ner. Mådde så bra när jag vaknade i går morse tog en löpning till muntebo 6 km ungefär. så fick mamma och pappa skjussa hem oss =). de sov över där för vi hade ju lagfest i lördags. De har haft de så mysigt hos mormor å morfar, de började med att bada på badhuset och så fick de go fika där =) sen köpte de hem lördagsgodis å myste hemma.
 
På lagfesten så började vi med att fixa pressenter till ledarna, de tog sin "lilla" tid. sen körde vi inomhusfotboll tunering =) sjukt roligt men jobbigt inte van med inomhusmiljö, var så torr luft =) sen körde vi spökboll. Mitt lag Paris vann. I badhallen åt vi mat exotisk bricka, drack vin, bubbla, simma. hade simmtävling som var sjukt jobbig =) Men så trött man blev av att va inne i hallen så många timmar men roligt =) Lillsyster skjussa hem mig sen.
 
på förmiddagen så var vi ute i skogen jag och barnen vi hade med oss varm choklad och tekakor
 

Tjejkvällen i fredags var också super trevlig som alltid =) jessica hade ordnat det jätte bra för barnen =)
 
Lortig spegal jaa

Badhallen.. maten
 

Bakade mer bröd i går tekakor =)
 

I dag ska jag hämta barn på dagis, sen ska de vidare på dans =) blir ingen löpning för mig i dag men jag tar en promenad så länge.. Bara hem och göra kvällsmat sen äre kväller..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0