20 Maj

Måndag!!
 
Tillbaka till vardagen igen efter en härlig helg =)
 
I dag vankas det hemma match och jag är super taggad, ska bli så kul =).. Barnen ska få leka med sina kusiner och det ser dom fram emot. 
 
Helgen, så var jag ledig i fredags för då var det begravning för min morfar, vackert och sorligt så klart. Tur jag har en sån sambo som Per som stöttar mig och tar hand om mig<3. Trodde det inte skulle vara så jobbigt men när väl dagen kom och dela sorgen med nära å kära så blir dte jobbigt. Älskade morfar.
 
Vi avslutade fredagen med att bjuda mamma och pappa på grillat, syster å familj kom sedan ner också så satt vi ute hela kvällen =) mys..
 
Lördagen var det lagfest, vi höll på hela dagen och det blev lyckat verkligen jätte roligt och uppskattat från de andra med.. Lag 4 som jag var med vann =) massa olika lekar å tävlingar hade vi och så spela vi brännboll i härliga solen ;D
 
Söndagen var mer en slappdag, gjordes inte allt för mycket, städade uppe i haifs stugan, promenad, massa fika å mat å godis slank ner hela dagen =) sen bästa var hockey match sverige tog vm guuuld ;D underbart
 
Mina fina glass tjejer
 
 
Taggad på lagfest
 
På g på begravning solglasögon på
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0