24 Juni

Sista veckan på jobbet snart äre semester ;D lovley
 
Skjussa ner barnen till mamma o pappa i morse de ska vara där tills jag slutar, sen ska vi på dagis avslutning Per slutar 4 så han hinner med han också =). Sen tar pappa med barnen upp till stugan så ska de vara där uppe med dem, jag åker upp efter matchen på torsdag verkar det som nu =). Per kommer upp på fredag efter jobbet.  Mamma tar med min mormor å alla packning å Jacob å Jonna tidigare i dag så dom kommer få jätte roligt denna vecka ;D
Jag få syssla med fotboll ja hela veckan
 
Midsommar är över och vi har en 3 åring nu och jag å Per har vart förlovade i 6 år, amma o pappa har vart gift i 30 år så det var mycket som blev firat ;D
 
dagen före midsommar så blev det inhandling av massa paket till Novelia som hade 3 års kalas =) Vi gjorde tårta å stressa mest hela dagen =) Hon fick mycket paket som sagt och hon blev nöjd.
 
Midsommarafton. Vakna lite för sent stressa lite, kl 10 var vi i muntebo började plocka blommor, fixade stången och massa kransar =). Sedan vart kl 12 hem och byta om och sen ner till mamma och pappa igen dags för buffe, fira mamma och pappas 30 åriga bröllopp med jordgubbar å champange. Lillasyster fick pressent som fyllt år. Halv 3 gick vi ut till alla andra fikade och dansade runt midsommarstången =) Tipspromenad och jag kom på 3dje plats stort de jag som är så allmänbildad haha eller inte.. Sen blev det förberedelse för grillning, efter de den årliga fotbollsmatchen vi hann spela en stund sen kom ös regnet. =P. kvällen tog slut efter 22 då Tindra slockna på mormor å morfars soffa.
 
Midsommardagen  ,Novelia fyller år =) hon väckte oss och fråga om hon skulle få sina paket haha, så vi gav henne paketen och sjöng för henne hpn blev super nöjd go hjärtat.  fortsatte dagen med att åka ner å handla sakerna till lekarna. Vi har årligen fest hos oss då grannarna kommer och syster å johan.  Vi åt först sill lunch hos gry å patrik, sen skjussa vi ner barnen till mamma och pappa så de fick sova där =) Jacob å jonna med.  Vi samlades hos oss och föreberede all mat och sånt, sen dela jag ut lagen och sen fick de gå tipspromenad, de var så nyfikna på vad som skulle komma skall, ¨Började med första frågan, vem är snabbast? 1. Viktoria x Rickard ? 2 Tobbe?
Vi skratta så vi höll på att dö, först skulle de ha vasselin på näsan sen med armarna på ryggen så skulle de välta ur muggen med bommulsbollar och sen tillbaka med dem, några åkte ner på golvet och några vela inte släppa från näsan ;D Vi fortsatte sen hela kvällen med olika grenar, ballonger, slå in paket, äta munk, kinderägg med mera =) Höll ut till 02
 
Sov länge igår, vi gjorde inte många knop ;D
 
bilder
Novelias kalas i torsdags
Pizza ï kungsgården på torsdagskvällen =)
 
Midsommarafton i muntebo
 
 
Jag och Otto tog en löpning i lördags
 
 

Kommentarer
Postat av: gabriella Wigö

Hej! hoppas att ni hade trevligt på midsommar! gud vad jag saknar alla midsommarafton vi firade tillsammans nere i muntebo. det var nått speciellt när man var barn :) / Gabriella W

2013-06-26 @ 00:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0