18 Juni

Säger grattis till min lillsyster som fyller år i dag hurra hurra ;D
 
Barnen somnade tidigt i går det vill säga efter middag å dusch kl 18, Per sov som ett barn då han med, jag hade lite långtråkigt när jag väntade in fotbollsträningen. I dag 'är dom utvilade och jag somnade vid 22 och vaknade när åskan slog till halv 6 tiden, men jag är pigg ;D inge hals ont som tur är blir match i dag hemma på stålringen.
 
Novelia tjatar om sitt kalas hon vill att det ska vara nu men snart är der torsdag =) go ungen, jag säger så här på torsdag kommer släkten så får du paket åååå tack mamma säger hon haha..  Blir svårt att åka och handla åt den lilla damen hon talar inte om vad hon vill ha, jo en ny skarkcykel ska hon få det vill hon ha bara med 2 hjul =)
 
 
 
 
Lite smurfar till hennes smurfhus, ah får se vad jag hittar på när jag åker in på torsdag =) Per jobbar så jag får åka själv å barnen får leka med mormor å morfar medans
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0