9 Januari

Onsdag!!!
 
Funnit min plats i soffan, tog en löptur ner till haif kansli där vi hade möte om tidningscupen vi ska spela och kommande säsong låter lovande och bra sen sprang jag hem brr kallt ute idag..
 
Idag kändes det som jag var mammaledig, vi gick å lämnade Tindra på dagis med spark å Bob och Novelia blev så ledsen  för att inte hon fick gå in till sina kompisar. Men det gick över hemma så målade vi och gjorde halsband, vi lekte på deras rum å dona tiden gick snabbt vi åt lunch tillsammans å tog en lång promenad så hon fick sova gott i vagnen. Sen kom Per hem från fm skift så åkte jag å hämta Tindra ;)) sen baka vi hallonrutorna och blev ok bara hallonsmaken som var konstig..
 
Mamma å pappa kom på besök sen å ;))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0