22 Januari

Tisdag!
 
Den spenderas hemma med min lilla Tindra som har fått vattkoppor =) hennes tur nu och det hade vi räknat med. Sa senast i går på jobbet att det var konstigt att Tindra inte fått än men så kom det i natt ;D.. I morse gick jag upp först å gjorde mig klar sen kom Novelia och så gjorde jag klar henne, sen kom Tindra ner och så gjorde jag klar henne med, märkte inget först jag skulle ta på henne jackan då såg jag nån prick ;D Vi åkte å lämna Novelia på dagis när hon ändå var klar och vela verkligen träffa Monkan =)) Tindra å jag har myst hemma vi, snart ska lillfrö hämtas hem, Per har fm så han kommer hem snart..
 
På eftermiddagen kommer Malin med barn å leker och hon hoppas på att sina blir smittade så vi gör ett försök. Tindra har inte så många prickar än men det kommer säkert fler. Tur att de hinner torka till sitt 4 års kalas ;D.. Novelia hade max 10 koppor å inga problem alls så hoppas det blir smärtfritt för Tindra med.
 
Annars hoppas jag på mildare väder så ska jag ut på en löpvända i kväll. 
 
 
Tindra i morse, då fick hon äta frukost framför tven.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0