28 Februari

Torsdag!!
 
Härligt snart helg å så fint väder. Jag är tillbaka på jobbet igen =)) Var hemma igår å vabba men jag kan inte kalla det att vabba dom är inte sjuk så de är liggandes, utan de är snoriga. Hostan har nästan försvunnit skönt, jag får ge dom nässpray ibland. Igår var vi ute nästan hela dagen de hade så roligt med allt vatten som droppa å kunde leka med hink å spade. Å jag sola. ;D.. Vi tog ett besök på hc och kolla Tindras öra då hon klaga i Tisdagskväll att det gjorde ont, men det visade inget sa doktorn det är snoret som trycker på och kan värka i örat. Skönt att kolla upp i vilket fall.
 
Gick riktigt bra på 4 års kontollen i Tisdags, hon hade super bra syn på båda ögonen och ritade en gubbe å fick prata om vad de brukar göra på dagis å så ;D
 
I dag så blir det hem å plocka, blir iväg på ljusparty sen hos grannen, syster yster hänger med och barnens kusiner stannar kvar hos oss å leker. =).
 
Igår så var jag så trött på träningen, hade ingen ork å i dag hade jag ont i huvudet, i morse men hjälpte med en ipren.
 
Dagen igår =)
 
 
Tindra har målat mamma å pappa ;D
Bakade lite i förrgår ;D
 
Novelias sura min ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0