26 Februari

Tisdag!
 
Trött denna Tisdag, Novelia har sovit mellan oss i natt och har hostat lite då och då och sovit oroligt. Hon gick å la sig halv 6 igår och Tindra strax där efter så de var väldigt trötta igår. Jag och syster tog oss en promenad så man fick fördriva tiden lite. Igår blev det halvdag på jobbet, Tindra fick hämtas hem då hon var låg på dagis, hade inte ätitt något och orka inte leka. När jag kom å hämta henne blev hon super glad och sprang fram till mig. I bilen på vägen hem sa hon att det var så äcklig mat så hon vela hem och äta. hmm och jag tala om för henne att jag åker inte från jobbet för att du ska få åka hem och äta. Så i dag skulle hon äta på dagis sa hon. Kollade febern om det var något men 36 grader så inge feber. Vi var ute å lekte hela eftermiddagen =)) Vi får se hur det går i dag då om hon äter då man kan ju hoppas för annars orkar man ju inte leka. Novelias hosta hoppas jag avta då vi har lite planerade saker med badhus å massa lek..
 
Helgen ska jag summera också. Church street lika gott som vanligt och mysigt å trevligt.
Kratten. Började med lekar, sen in på beachen och njuta av värmen å alla goda drinkar =) Sen 45 min hel kroppsmassage, helt underbart. Fortsatte med beachen och drinkar å bada innepool och ute pool. Sen fick vi göra oss i ordning för 3 rätters, Super gott och oj så trötta vi var blev tidig kväller =) Rekomenderar verkligen kratten ;D
 
Söndag så tog vi oss till Lissjön nästan direkt när vi vakna, gjorde snögubbar, hästar, grilla korv å myste kanon väder.
 
Bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0