6 December

Freeedag =)
 
å hej mitt vinterland. mysigt nu får det gärna hålla sig kvar över jul och nyår och i januari, sen går snön försvinna och bli mildare ute.
 
I dag jobbar jag första dagen på veckan, har vart rätt tråkigt att vara hemma trors att man fått tid med barnen, men vi har inte kunna gjort något bara vart inne å pysslat, vart ute lite grann, i går var vi ute mest hela dagen faktiskt för då smittade inte magsjukan längre. Tindra hade en mild magsjuka blev bara en spya då på måndag natt. Sen var hon pigg å allert. Novelia har hostat lite på nätterna men nu är det bra.
 
i morse när jag gick till jobbet så snarka hela familjen så gött de tog en riktig sovmorgon dom. I dag är de ledig och hemma med pappa Per. När jag kommer hem så ska vi till lokalen och förbereda lite och kika vad som finns. Sen ska jag baka efterätten och kanske köra ner tjejerna till Per farbror och familj för de ska sova där i helgen =) eller om vi kör ner dem i morgon. Få se. De kommer ha så roligt, de har ju hästar å hundar och Annika har planerat allt så på söndag ska de få gå på julmarknad =)
 
Lite bilder
 
Hemmet, tomtesmy, lite bakning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0