17 December

Tisdag!! bara 1 vecka kvar till jul =P
 
I dag ska det iallafall göras nya kransar 2 stycken så ut å leka skogsmulle ett tag och sen pyssla =) Hälsa på i muntebo en sväng tänkte jag vi skulle hinna med och lämna tillbaka skärmaskinen. Är ju så gott med julskinka synd att mindre än halva är kvar nu då =)
 
Hostan min kan man väl säga att den är borta, men fortfarande tungt att andas när jag tränar inomhus, ute går det hur bra som hellst. Hoppas det ska släppa snart.
 
Barnen längtar nog väldigt mycket efter julen nu, frågar varje dag när tomten kommer? De har bara 1 och en halv dag kvar på dagis nu sen är de lååång ledig och jag har 2 och en halv dag kvar räknar ner =)
 
Mina tjejer <3 dom har så roligt i hop
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0