5 Augusti

 
Då var vi inne i augusti och jag är tillbaka på jobbet!
 
Barnen har haft ledigt i 7 veckor nu så de saknade verkligen sina kompisar på dagis, de var så glada i morse bär jag väckte dem =) Tur de somna före 8 i går så de var utvilade 7 i morse. Jag hade gärna haft längre semester,, men spar lite dagar till jul, Nästa år får det bli en utlandsresa i september så man har något att se fram emot ;D då är barnen större också.
 
Sammanfattar denna semester som den bästa på mååånga år då tänker jag på vädret, jag såg vä regn 2 dagar om jag inte minns fel så det är helt okej =))  Vi har vart i stugan, besökt vimmerby, vart på öland, besökt furuvik, besökt badstränder, umgåts med vänner, nära å kära. Känns rätt bra att det att det är augusti och fint väder, lite kräftskivor ska väl det bli och när jag slutar om dagarna så åker vi direkt till tolven å badar ;D
 
Per jobbar dagtid denna vecka och nästa vecka sen börjar han med sina skift igen och barnen blir hemma lite mer.
 
Kommer väl lite bilder
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0