15 Augusti

Torsdag! men fredag för mig som tagit ledigt i morgon för att få längre ledighet och åka upp till stugan =)
 
Vi åker runt 3 efter jag har slutat, Packningen är typ klar, vart på systemet å handlat vin åt mamma =) jag har hemma ja som jag tar med. Blir stopp i falun för inhandling av grillning. Uppe i stugan ska vi måla å bygga ska bli skönt å komma bort några dagar, hoppas på fint väder med. På lördag ska vi på 50 års fest så då åker vi i mellan Balungstrad och Torsåker sen tillbaka till stugan efteråt jag kör ja =P
 
Övrigt i går spelade vi en bra match mot hille vi förlora med 2-1 och det hade vart så skönt om vi fick in 2-2 då hade vi vart super nöjda. Jag skulle ju haft en straff när jag drogs ner i straffområdet men njee annars så fick vi 2 knäskadade på matchen som inte gillas, stackars tjejer =(.. Träning på måndag igen. Jag ska ut å springa i dalaskogarna i helgen det behöver jag.
 
Mina älskade prinsessor vela ha flätor i morse så de skulle bli lockig när vi kom till stugan =P tokerier
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0