2 April

Tisdag!
 
Nu är vi inne i rätt månad ;D härligt å på bra humör blir man...
 
Har måndag i dag men det är ju Tisdag och bara 4 arbetsdagar helt okej. Spelade match i går och den var helt ok trotts att vi förlorade med 3-0, de satt sina mål på straff och frispark. Vi hade några chanser men sköt i stolpen och strax utanför, Jag själv blåste 2 chanser =/.. Fläskläpp och träningsvärk fick jag på köpet. I dag är jag förskyld, täppt i näsan så jag lär vila från träningen i morgon tänkte jag.
 
Våran påskhelg i stugan har vart super bra ;D åkte upp tidigt på torsdagen, lapade sol, skotta bort snö och gjorde mysigt där uppe. Syster med familj anlämnde lite senare. Vi har vart ute mycket, långa promenader, påsäggjakt, solat och bara myst. Gick så fort torsdag till söndag, vela inte riktig åka hem på söndagen men det var skönt at ha hela måndagen hemma då jag hade en match att spela. Lite Bianca mys fick jag med, god mat och mycket godis som vanligt vid påsk. barnen har sovit som stockar där uppe och lika så vi ;D behövligt att sova ut, utan en väckarklocka som ringer.
 
I dag ska vi plocka fram cyklarna till tjejerna och städa av altanen ;D
 
Våren är på gång ;DD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0