15 April

Har inte uppdaterat på ett tag nu men i dag är det iallafall måndag!
 
Helgen är slut och vi var ute nästan hela dagen i går, det var så härligt väder å barnen vela cyckla cyckla och åter cyckla =) så duktiga mina tjejer, Förra året vela Novelia inte cyckla så mycket man skulle bara skjussa på henne nu behöver hon ingen hjälp alls =) Jag sopa på vägen å gjorde fint in till våran grusgång =). Pysslade ute på tomten å sola lite. Blev mycket fikande ute  å så avsluta vi kvällen med pizza. När barnen somnat åt jag upp godis resterna =)
 
Tog en härlig promenad till jobbet i morse 8 plus grader. Gick nu också på 10 rasten men då var det kyligare tyckte jag. När jobbdagen är slut ska det hämtas barn och jag tror nog dom vill cyckla när de kommer hem =) kvällen avslutas med fotbollsträning och syster å Amandah kommer upp å passar
 
övrigti helgen har vi badad som vanligt, Elin å Thilda var med =) Fått mycket gjort hemma, bakat lite har vi hunnit med också ;D
 
cyckel tjejerna
Tindra
 
novelia
 
Vi besökte en lekpark också i helgen
 
 Blommorna som hänger ute nu =)
 
 
Detta ljus doftar så underbart
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0