11 april

 
Torsdag!!
 
Jobbar för att få en ledig dag i morgon en extra dag på helgen =) återstår att se men det ser lovande ut.
 
I dag ska vi nog åka å hälsa på min morfar som är hemma från sjukhuset, han kommer leva sina sista dagar hemma och vi vet inte hur länge han kommer finnas kvar hos oss <3 sorligt så klart min morfar 87 år =) nu kan jag inte skriva mer om honom då börjar jag gråta..
 
Övrigt så har det gått bra med Novelia och dessa flugor å spindlar som hon tror finns, Hon kom på en lösning att sätta klistermärken i taket med prinsessor å sånt gulligt så hon har sovit i sitt rum hela nätter nu ;D skönt..
 
Lär skriva en sak som Tindra sa,
 
Linnea på dagis hon har en smurfplatta, jaha sa jag vad gör man med en sån då?
Man spelar sa hon, okej du menar surfplatta sa jag... mmm så heter det men för barn heter det smurfplatta =) hihi
Så nu vill hon ha en sån men nä jag tycker inte om att hon ska ha en sån hon får bli äldre, hon får titta i min mobil ibland med lite spel å måla men hellst vill jag att hon aktiverar sig med annat =)
 
Älskade ungar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0