3 September

Måndag!
 
Ja då sitter jag på jobbet i vanlig ordning, börjat tagit mig ut på promenad på rasterna nu.  =) skönt för jag är så himla stel i låren kommer bli en tung träning i kväll eller så blir den bra  ;D 
 
I morse var barnen på väldigt gott humör när de skulle till dagis, det bli en hel vecka på dagis förutom fredagen då men som dom trivs och blir så glad när de kommer dit ;D så skönt som mamma att kunna lämna på dagis och åka å jobba med gott samvete. Per hämtar sen bär det av på showkids med Tindra ;D
 
Vi var ju i muntebo på kräftskiva för nån helg sen och då prata jag och min barndomsvän Ante väldigt mycket om vad vi gjorde när vi var små vilka lekar vi lekte och att man alltid hade en kompis att leka med. Det var allt från bollen är lös, skjuta ut, spela innebandy på vägen å flytta på målen så fort en bil kom. Även farliga lekar sim att lägga ut snöklyvor på vägen å sen gömma sig när bilarna kom (fy på oss)  Vi hade så mycket lekar och var såå många som lekte. ;D Hoppas nu att våra barn också kan få denna uppväxt att bara gå urtanför dörren och snabbt hamna i en lek med massa trevliga grann barn =) Vi har turen att ha väldigt många barn i vårt område och en egen väg utanför vårt hus där sällan bilar åker.
 
 
Just ja Tack Madde för du ändrade lite på min blogg ;D Nu ligger det även kategorier om man vill kika.
 

Kommentarer
Postat av: Ah

Du är riktigt fin du Gabbe!

2012-09-03 @ 11:21:32
Postat av: Gabbe

men tack Ah =)

2012-09-03 @ 11:56:51
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0