26 September

Onsdag!
 
Bättre med onsdagar än tisdagar. Ska ta mig ut på en snabb pw nu när lunchen är intagen. Starkt var det för det var Per som gjorde köttfärsåsen i går och jag tror minsan att han hade i lite för mycket samal olek.
 
Vi tog en storhandling i går och kom hem precis till middagen, det tog tid men fick med allt som stod på listan =) Hittade lite bebis kläder till lilla Justin som vi ska hälsa på fredag, och 1 års pressent till anton. Fixade också pressent åt amamdah som fyllde 20 i går =) Mycket kalasande i helgen..
 
I dag ska jag hämta barn på dagis sen ska vi hem till syster å amandah å förga håret på henne, sen vidare till Jennie å putte å barnen så klartm, ska bli trevligt att träffas igen det blir så långt mellan gångarna.. =) Tindra vill ju hålla Tilde bebis.. å jag med ;D... Kvällen ska avslutas med ett löppass.
 
Lager157 har fina barnkläder =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0