25 September

Tisdag!!
 
Åh tisdagar ogillas vettu, är trött på morgonen. Äter frukost på jobbet nu försöker komma igång. Hemma sover säkert Novelia å Per men Tindra är vaken, hon vakna när jag klev upp. Hon är så morgon pigg alltid före 7 nu för tiden annars har hon sovit jätte länge på morgonen.
 
I går så höll vi på ute hela eftermiddagen, körde ved och stapla, barnen hjälpte mig lite men de sprang mest runt och trampa på svampar som verkar vara så intressanta. vi hade lite bullar å festis med ut också.. Annars hände det inte så mycket mer i går, Ingen träning för min del men i dag så ska jag bege mig ut på en löptur. Jag hade lite spa med tjejerna i går, klippte naglar, klippte hår, måla naglar och avslutade med inbakta flätor =)
 
I dag så kommer det säkert vara lika, hålla på med ved kanske en sista klippning av gräsmattan? får se helt enkelt. Nä just ja vi ska ju storhandla också, hinner ju inte nån dag sen i veckan så vi måste ta det i dag.  Kanske kan skicka in Per och tjejerna själv på affären å handla? nä jag måste vara med och styra upp ;D
 
Annars så börjar det bli kallt ute, å det märks har fått eldat i braskaminen hemma nu några kvällar och det ä ju mysigt de.
 
Mycket ljus å bakning blir det på hösten på sandgatan.
 
Liten ljuslyktaVispskål
 
Liten ugnsform i 2-pack
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0