20 September

 
 Ohh i kväll börjar hela sverige bakar ;D det ska ses kl 21 bra tid...
 
Torsdag!
 
Jobbar i vanlig ordning.  Ska väl ta nån promenad, väl hemma sen är det inget planerat vad jag vet, kanske besöka högbo lekpark, beror på vädret lite. Per ska ju ut natten så han hinne rju vara med.. Ingen träning på hela veckan det känns faktiskt jag är så trött nr jag inte tränar. Nu har förskyldningen släppt och jag väntar till lördagens match så jag är riktigt frisk då. Gud sista matchen för i år den måste bli den bästa =) Vad ska jag göra sen då? Vi har väl nån träning till sen vet jag inte vad som händer, kanske köpa mig ett halvårskort på aerostep.
 
Igår så var barnen hemma med Per som var ledig, de drog till ikea för att köpa nytt överdrag till soffan (det blev så) en svart och gud så snyggt det blev hemma, riktigt upplyft och en svart ryamatta. Nu vill jag bara ha ett nytt vitt soff bord å måla väggen med liggande panel svart ;D synd att inte ramar och värmeljus kom med hem men får fara in en dag sen..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

KLART du ska köpa kort på Aerostep, vi har ett fullpäckat schema med massa rolig träning :)

2012-09-20 @ 17:30:52
Postat av: Gabbe

Jaa Ida det blir så =) Oktober då kommer jag till er ;D

2012-09-21 @ 08:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0