12 September

Onsdag!!
 
Mitt i veckan å det går mot helg "gillas"
 
Gårdagen glömde jag helt lägga in ett inlägg blev bara ett recept på annorluna snickerskakor. Hemma i går så putsade jag fönster så det stod de härliga till ;D klar med altan nu har jag insidan på vardagsrumsfönstrerna. Sen så blev det bullbak som uppskattas av alla i familjen så nu är frysen påfylld igen. Blev en film å lite kvällsfika i går.
 
I dag så ska gräsmattan klippas å baren ska få leka med sin favorit granne Filippa, Kvällen asvlutas med fotbollsträning. 
 
Har börjar höststäda ute också, plockat bort poolen, solstolar, parasoll å kanske jag plockar in bord å stolar också vi sitter ju sällan vid dom. Mer att vi sitter på altanen nu förtiden. Men ändå fint att ha bord och stolar står på soldäcket.
 
Skaffa hem lite höstblommor snart då? å sätta ut ljuslyktor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0