9 Oktober

Love Forever ♥ - Lizette Dress (washed black)Love Forever ♥ - Helen Dress (mix powder)ChillNorway  ♥ -  Haven dress (Black)
 
 
 
SUMMERSALE! Pernilla Wahlgren Dress - #5 (saumon)Magali Pascal - Afternoon Tea Dress (dusty blue)ChillNorway  ♥ -  Drew Cardigan (Black)
 
 
Förhandsboka nästa Leverans! ! Please Jeans - Knitted College 39
 
Fin Fina kläder som kostar multum så jag får bara sitta och drömma och önska att jag ägde dessa godingar, men att ge nästan 2000 papp för en tunika så nej tack. 
 
Tisdag i dag, inget planerat efter jobbet, i går var det föräldramöte och det är alltid trevligt att se vad ens barn gör om dagarna och vila fina pyssel de gör. De visade upp massa bilder i ett bildspel och ett grupparbete =) Nästa mpndag är det dax för Novelias avdelning. I kväll ska jag hinna med en löpning.
 
Per kom för ett tag sen upp med en sallad till mitt jobb, de tackar vi för =) dagens lunch räddad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0