31 Oktober

Tjolahopp Onsdag!
 
Snöigt och isigt, väldigt halt. har blivit dåligt med löpning denna vecka men i dag ska jag ta mig ut på en långtur. Barnen går dagis ons-fre och i dag är det tydligen bus eller godis, vet inte om Tindra ska ut å gå med sin kusin å knacka dörr dom prata om de här om dagen, Innebär också att jag lär handla hem godis om nån kommer å knackar på =)
 
För övrigt när jag kom hem i går hade min älskade familj bakad chokladbollar och sockerkaka =) jätte gott var bara att sätta sig vid bordet. Vi gick senare upp några hus för att hälsa på syster å barnens kusiner. var bara 1 hemma men dom hade kul ändå =). Blött å slaskigt ute så vi var inte ute många minuter inte.
 
Jo just ja jag måste berätta, i natt kom Tindra in till oss det händer typ aldrig, hon somna om brevid mig och efter ett tag så skrek hon till ett rädd skrik högt. å jag får hjärta i halsgropen å frågar genast vad det är.. Tindra säger nu kommer den där gubben igen.. uuu fy tänkte jag och krama om henne och flytta mig in mot Per å där låg vi hela natten =) När Pers klocka ringde var vi helt svettig på ryggen jag å Per haha (varmt)
Stackars Tindra mycket prat om spöken å sånt när det är Halloween,
 
Våran pumpa sätter vi ut i eftermiddag och lite granris.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0