2 Oktober

Tisdag!!
 
Sitter med en filt på jobbet inlindad i, det är ju så kallt här.. Räknade i hop vad jag fick ihop i går för aktiviteter
1,3 mil =) Cykla till och från jobb, promenader på rasterna och avslutade med hammardammen löpning 14 min tog de. Blir lika i dag ned.
 
Tjejerna mina är på dagis de var trötta i morse när de vakna, Novis var svår väckt, strycker lite på henne å säger godmorgon hon sa godmorgon jätte trött å hes men öppna inte ögonen bara vela sova vidare ;D älskade.. Per ska hämta dom när han vaknat upp från natt skift. I kväll på jag på Ljusparty hos grannen och mamma följer med =) ska bli trevligt..
 
Har inte mycket att komma med nu
 
fina lektält det finns
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0