19 Oktober

Freeeedaaaag!!
 
och jag är nästan kvitt med min förskylning =) blir en lättare löptur i eftermiddag..
I dag ska jag också färga mitt¨hår eller Amandah ska hjälpa mig. blir lite förändring. Annars är det ju fredag och fredagsmys står på agendan. Per ska laga god mat och sen blir det nått glas vin..  =)
 
Få se i morgon om jag och barnen  åker in till Falun och strosar lite ;D tar en dag i taget.
 
barnen var iallafall super nöjda att gå till dagis i dag =)
 
detta är riktigt gott
 

  • Fläskfile
  • Färskost med paprikasmak
  • Rökt skinka
  • Salt
  • Peppar
Men gud kollade på hela sverige bakar och bullar ör ju verkligen min specialitet enligt mig själv och nära =).. Så det ska bakas bullar här fick massa inspiration i går. Vad sägs som kanel gifflar med dumle choklad ;D
Eller varför inte nobless?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0