18 oktober

Torsdag!!
 
Skönt att det inte regnade i morse när jag cyklade till jobbet, rätt tråkigt väder nu för tiden. Har nyss ätit frukkost så nu ska det jobbas på hoppas denna dag går fort så vi kan få fredag och helg =) Jag är rätt hes i dag, förskylningen har hittat ner till stämmbanden så jag hostar lite och så snorar jag med för den delen om ni vela veta de. tråkigt iallafall har inte tränat på 1 vecka nu =( bara korta promenader och små cykelturer. är helt slut i kroppen när jag kommer hem från jobbet när jag cyklar hem, 3,3 km.. annars brukar det gå som på en dans men men försvinn dumma förskyldning. Barnen är inne på sin sista dag på ledigheten i morgon ska dom till dagis igen å träffa sina kompisar. =)
 
Övrigt i går blev det inte många knop, städa å tvätta lite,. gick upp till syster då barnen vela lämna teckningar tíll sin moster =) Lagade mat å dog på soffan. Älsklingen kom hem med en toblerone åt mig det var bra gjort ;D
 
I dag hoppas jag att jag orkar mer =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0