12 November

Måndag!
 
Jobb i vanlig ordning, barnen är på dagis de var lite trötta i morse, Tindra komenterade men mamma varför är jag trött? konstigt tycker jag sa hon haha gull unge =)  Planer för dagen?? Blir en sväng ute och leka inga större planer. Har löpning till kvällen att utföra.
 
Vad har vi gjort sen senast då, jo vi har firat min mamma som fyllt år med massa gofika, vi har också besökt lager 157 så nu har jag å Per nya vinterkläder så nu får vintern och snön komma. Lite andra kläder slank med också, mysigt att åka dit, kvällen svlutades hos grannarna och barnen gjorde kväller 22:30 typ yees somvmorgon tänkte vi nejrå 7 tiden vare uppstigning eller dom gick upp å lekte på sina rum å en annan slummra ju till halv 9 då gick vi ner å gjorde frukost på sängen åt pappan som hade fars dag ;D han blev glad å nöjd över pressenten.
Firade min pappa med senare på dagen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0